Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Helgen

Av Josefine - 26 mars 2012 10:49


Hej


Min helg har bjudit på det mesta, började den med att träna sen tog jag lite shopping på det. Eftersom jag håller på att gå ner i vikt så vill jag helst inte köpa nya kläder, men när alla byxor bara hänger och alla tröjor är förstora så måste man köpa något nytt för jag vill inte gå i förstora kläder ända tills jag nått mitt mål för det blir resten av året i så fall.


Det var nämligen så att jag hade presentkort i en butik här i Bromölla som heter Jazpi och därför tänkte jag att jag kollar deras halva reapriset rea och ser om jag hittar något lite billigare för någ känns det bättre, tycker det är så onödigt att lägga massa pengar på kläder som jag ändå inte kommer kunna ha om några månader, så sakt och gjort! Jag köpte ett par nya byxor för 125 kr och en kofta för samma pris, sen även en annan tröja men den var dock till fullpris på 299, men allt betalades med presentkortet så det kostade mig inte en krona, det blev till och med pengar över på presentkortet. Jag är så nöjd med mina köp och tröjan till fullpris köpte jag för att det gör inget att den blir lite stor, det blir bara snyggare då, ska komma ihåg att lägga upp bilder till er senare idag.

Efter att ha shoppat i affären stack jag hem till mamma och hennes gardrob och hittade 2 tunikor till, det är nämligen så att mamma med tappat i vikt så väldigt mycket av henne kläder kan jag ha och hon inte så nu har jag en halv ny gardrob känns det som.


Var även taxi till mamma och pappa som skulle på fest, aldirg har jag sett min mamma så påverkad så han itne kan gå rakt och håller på att snubbla in genom ytterdörren, men det är kul att gamlingarna får roa sig ibland.


Eftersom det varit så fint väder ute i helgen har jag även spenderat en hel del tid ute med hunden på långa promenader och helgen avslutades igår med lite kalas, där jag fick träffa det nya tillskottet i släkten, min lilla kusin Charlie, ååååå gud så liten han var, det är ju inte klokt så små de är, han är bara 5 dagar gammal så han är inte stor alls.


    Jag och lille kusinen Charlie, jag har även på mig mina nya byxor och den ena nya tröjan, men jag lovar att lägga upp fler och bättre bilder sen, om inte idag så kanske längre fram i veckan.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards