Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Josefine - 6 mars 2012 21:27


Hej


Har idag fått en av det bästa komplemangerna i mitt liv.


Jag träffade denna person för första gången för 6 veckor sen och sen dess har jag gått ner i vikt ju. Killen sa till mig att nu har jag suttit mitt emot dig på varje veckor möte och jag måste bara säga att dina ögon har verkligen förändrats, det är jätte stor skillnad, dina ögon liksom glittrat och tindrar, du har verkligen flörtiga ögon.


Ååååå, jag blir så varm i hjärtat när jag får komplemanger och speciellt på detta sättet och ögonen tycker jag ju själv om så då blir man extra glad.


Mår så himla bra just nu, inget kan trycka ner mig för jag svävar högt uppe på molen, som en seriefigur en gång sa, du får akta som himlen inte trilla ner i huvudet på dig, men för min det kvittar det :)


Hoppas alla andra också mår super :)


Puss

Av Josefine - 6 mars 2012 11:34


Hej


Idag är jag supertrött, inte fått sova så mycket som jag hade behövt!

Eftersom jag steg upp så tidigt igår så tänkte jag att idag måste jag sova till 7 i alla fall för att bli människa igen, kom i säng väldigt sent tror klockan hann bli 12 och sen har jag sovit oroligt så varit uppe och sprungit, men sen är hunden fortfarande sjuk så han ville ut 05.10 så jag tog ut honom på gräsmattan bara men han gjorde inget så jag fick in och klä på mig och sen gå en runda med honom för att han skulle göra det han skulle. Så vi halv 6 var jag ju jätte pigg men hade ingen större lust att stiga upp så försökte somna om till ljudet av sambons väckarklocka som ringde om och om igen.

Vid 6 lyckades jag somna men vaknade till och från hela tiden fram tills halv 8 då hunden ville gå ut igen, har halvsovit hela förrmiddagen började inte bli människa förrän vid halv 11, så nu får hunden bli frisk så jag kan få sova.


Idag blir det en runda in till stan med mamma och sen möte ikväll :)


Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards