Alla inlägg under april 2012

Av Josefine - 23 april 2012 21:36


Hej


Nu var det länge sen, men det har varit mycket annat runt omkring.


Till att börja med kan jag säga att jobbet jag sökte och som jag varit på arbetsintervju för blev mitt, så nu har jag jobbat sedan lite mer än en vecka tillbaka. I och med att jag fick jobbet har det inneburit prov jobb i Malmö och utbildning i Halmstad, så jag har varit på resande fot ganska mycket och det har även varit ganska mycket nytt att anpassa sig efter. Så nu är jag på resande fot nästan dagligen, då jag jobbar med att sälja ergonomiska hjälpmedel i hela Blekinge området.

Just nu går jobbet mest ut på att skapa någon form av kundkrets ås just nu jagar jag kunder kan man säga, ett jobb som både går upp och ner, det jag måste lära mig är att inte ta alla kommentarer personligen, då det inte är till mig personligen de säger alla dumma grejer utan till säljaren som jag är då jag jobbar.

Jobbet har börjat lite trögt, men jag hoppas att jag genom att kämpa på lyckas få det att flyta lite bättre framöver.


Så nu vet ni varför här har varit lite tomt, men jag har planerat att lägga upp lite inlägg med recept som jag använder mig av i min viktnedgångsresa, för övrigt har jag nu gått ner 20 kg, så nu är det 21 kg kvar innan jag nått mitt mål och resan börjar på riktigt.


Nu har även så många av mina kläder blivit förstora att halva gardroben ligger utanför och ska säljas, så kommer komma upp bilder på det också ifall någon är intresserad.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards