Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Dagens outfit

Av Josefine - 19 juli 2012 10:06


Hej


Jag har länge funderat på att lägga upp dagens outfits bilder men inte kommit så långt och inte riktigt haft självförtroendet till att göra det heller, men nu gör jag ett försök!


Min kära mor och far har varit i Göteborg på lite semester och då kom de ham med lite nya kläder och i mitt fall blev det en neonfärgad tröja från gina tricot och en orange klänning från onepiece.

Så här ser jag ut idag:


 

Tröja från Ginatricot 75 kr på rea, vitt linne från Eko i Fjällkinge och gamla jeansthights från butik Jazpi här i Bromölla.

Är himla nöjd med min neonfärgade tröja, dock skulle de vara rosa igentligen men när jag provade tröjorna hemma hos mamma igår var denna tröjan alldelse för stor för mamma så då bytte jag med henne men jag tar nog den andra tröjan också sen när jag gått ner mer i vikt.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Skapa flashcards