Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Josefine - 20 mars 2012 10:45


Hej


Jag har ju utlovat bilder från före och efter viktminskningen så här långt och nu har jag äntligen fixat det.

Jag ser själv väldit stor skillnad nu och är jätte nöjd och stolt, fast det är en lång bit kvar med mer vikt som ska bort så känner jag mig super snygg och redan smal, trotts att mindre och smalare ska jag bli, för det finns fortfarande mycket och ta av.


Bildbevis:


   

Före                    Efter


Puss

Av Josefine - 20 mars 2012 10:37


Hej


Igår var det den 19 mars och då har Josef och Josefina namnsdag och det betyder att jag har namnsdag då.

Namnsdagar har inte så stor betydelse för de flesta men ända sen jag var liten har vi i min familj firat det genom att fick lite och kanske ge någon blomma eller något kort, alltså bara något litet.


Jag älskar att fira min namnsdag och kommer nog fortsätta med det resten av livet också, trotts att alla runt omkring tycker att det är konstigt och inte allas bryr sig  om namnsdagar. Men jag ser det som en extra möjlighet att umgås med familjen och äta något extra gott.


Så igår fick jag besök av mormor och morfar, mamma och pappa, det blev fruktsallad och kaffe och vi hade en himla trevlig kväll.


Detta var vad min namnsdag resulterade i:


 Tack så hemskt mycket :)


När jag bodde i Luleå så frågade en kompis mig om jag fyllde år, då jag bjöd hem alla kompisar på fixa när jag hade namnsdag och ingen ville komma tomhänt, så det var både blommor, choklad, kort och annat smått och gott. Nej, sa jag! Jag har bara namnsdag, hehe :) Så då förstår ni att namnsdagar har stor betydelse i mitt liv.


Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards