Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Josefine - 10 mars 2012 16:27


Hej


Idag hade jag planerat att städa och greja, men sen kom mamma med förslaget att vi skulle köra och köpa blommor. Så efter mitt träningspass imorse så begav vi oss iväg och blommor blev det. Så nu har jag väldigt vårfint utanför dörren.


    Så här fint har jag nu ute, så nu ska jag bara försöka få lite vårfint inne också.


Så nu tänker jag städa lite, byra ut lite prydnadssaker mot andra eller bara flytta runt dem lite så att jag får lite förändring och känner att det blir lite nytt och fräscht. Dock måste jag vänta på mina nya gardiner lite till, men när de har kommit då kommer det verkligen vara vår i lägenheten, återkommer med bilder på det, så nu är det väl dags att sätta igång och städa lite i allla fall, kan ju alltid fortsätta imorron :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards