Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Josefine - 2 mars 2012 12:49


Hej

Idag är det fredag, det är underbart väder ute och jag är på toppen humör.


Började dagen med en härlig promenad och sen ringa runt för att ta reda på var min arbetsintervju ska vara på måndag, men nu är det fixat så därför kan jag slappna av lite och inte oroa mig, vilket gör mig på bra humör.


Har även mailat arbetsförmedlingen idag som verkar ha rör till dig ordentligt, de skickar brev hem till mina föräldrar som är min gamla adress, trotts att de har min nya, sen ändrar de min handläggare utan att meddela så de fick sig en liten utskällning på mail.


Så har jag äntligen fixat så jag har fått tillbaka min eurovoice till mobilen, den har varit bort länge nu och jag kände att jag orkar inte höra flera kommentarer om att min mobilnummer inte används, för det är tydligen vad folk tror när de inte lyssnar riktigt, men nu har jag äntligen fixat så den är tillbaka och äntligen också spelat in ett eget meddelande så nu är det jag som pratar istället för eurovoice, vilket jag skullat göra jätte länge, men inte blivit värdig till förrän nu.


Har även spenderat förrmiddagen med att kolla ikapp massa teveprogram som jag missat, så jag känner att idag är en såndär riktig fixar dag och jag känner mig produktiv, när jag känner att det händer saker.


Känner mig faktiskt på så bra humör idag att jag kanske skulle ta och plocka fram skolböckerna också, eller om jag ska vänta tills måndag efter arbetsintervjun, för det är det ända som jag fokuserar på just nu!


Fredagar för mig de senaste veckorna har inneburit, sitta hemma och klo, brukar inte vara något bra på teve direkt i min smak, så läggdags tidigt, men idag tänker jag faktiskt bowla med sambon och några kompisar, ska bli jätte kul, ser fram emot att hitta på något för en gång skull och få komma ut lite:)


I helgen ska det städas har jag bestämt och sen ska jag förbereda mig ytterliggare lite till in för intervjun och så får vi hoppas på det bästa.


Hoppas alla andra med har en bra fredag och får en trevlig helg, nu ska jag ut i det fina vårvädret med hundarna och bara njuta.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards