Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Jag är så glad att jag svävar fram

Av Josefine - 14 mars 2012 11:31


Hej


Efter att jag gått ner 12 kg har jag inte kunnat sluta le och bara må så jävla bra. Det känns som om inget kan få mig på dåligt humör eller få mig att sluta sväva för jag är så glad, livet flyter på så bra och jag triv så himla bra med mig själv och mitt liv.


Igår var det dags för ytterliggare ett möte så jag bestämde mig för att prova lite gamla jeans och de jeans jag nu ska besrätta om är 3-4 år gamla, de sitter som ett par leggins men har knapp och dragkedja så de är alltså jeans. När jag köpte dessa var det för att de var på rea och jag älskade blandningen mellan jeans och leggins, men redan när jag köpte dem fick jag knäppa dem under magen och så hängde den ut över, vilket i stort sätt alltid varit fallet för mig tills leggingen kom, de går ju högra upp och man kan dra dem upp på magen, men tillbaka till jeansen, som jag sa har magen alltid hängt ut över byxkanten vilket är jätte fullt. Men så igår hände det jag tog på mig byxorna och där är ingen mage som hänger ut över byxkanten längre, jag skulle till och med behöva skärp i dem för de är lite stora i midjan. Jag blev nog gladare för det är mina 12 kilo, så bredare leende än mig kan man inte ha och lyckligare än mig kan man nog itne heller vara jag bara älskar detta!!


Ska försöka se om jag har några bilder jag kan visa er så ni får se skillnaden, men det får vänta tills senare idag eller en annan dag.


Nu ska jag ut i solen :)


Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards