Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Josefine - 17 maj 2010 21:53


Hej


Idag har jag och Gry gjort det första utkastet av B-uppsatsen och jag måste säga att jag är väldigt nöjd över vad vi uppnått så här långt. Efter handledarträffen på torsdag får vi nog dock mer att göra, men jag tycker det känns bra och jag är lugn.


Ryssvärmen håller på att ta kol på mig, det är jätte varmt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen, visst att det är jätte skönt att sitta i solen men lite vind hade inte skadat. Men jag njuter så gått jag bara kan, då har allt hänt så snabbt så växtligheten exploderar och slår ut så snabbt att jag knappt hunnit tänka på att det är pollen säsong. Idag känner jag dock av det och det är väldigt mycket, ögonen kliar och det går snart inte att se ut genom dem.

Menmen varför klaga, jag kan nog leva någon månad utan mina ögon tor jag.


Till råga på detta har jag två fötter fullt med skoskav, men jag får ändå skylla mig själv då jag använder fel skor vid fel tillfälle.


Nu blir det läggdags för min del, finns liksom inte mkt man kan göra då ögonen gett upp! Och nej Gry jag har inte kliat, de har svulnat igen helt själv   


Ber om ursäkt för avsaknandet av bilder, men mitt mål just nu är at skiva så många inlägg som möjligt istället, så det kna bli så här ett tag framöver.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards