Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Josefine - 8 maj 2010 18:33


Hej


Idag har jag suttit på balkongen hela dagen och bara varit i solen. Det märks nu när man kommer in, för man känner sig trött och är röd i hela ansiktet. Men det är skönt, då vet man att det är sommar snart.

Jag hoppas det blir lika fint väder imorron också, även fast jag måste plugga och städa. En liten stund ska jag nog kunna sitta ute.


Igår lade jag ut min cykel på blocket för jag kände att jag kunde sälja den redan nu då den inte används, den blev såld snabbt. Så nu är den borta och nu är det bara mikron och teven kvar, men det väntar jag några veckor till med att sälja. Ska ju faktiskt vara kvar här i 4 veckor till. Hoppas bara inte jag blir helt ner ringd då med, för det är sjukt vad folk är jobbiga. de ringer liksom inte bara en gång utan hela tiden.


Började min dag idag med att åka in till stan, enligt min mamma var jag tvungen att hitta tyg till en scal till klänningen jag ska ha på banketten. Trodde aldrig de skulle ha rätt färg eller rätt tyg för den delen heller. Men jag hittade faktiskt!


Håller uppe tempot någorlunda, men bilder saknas, ska försöka göra något åt det i framtiden.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards