Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Josefine - 5 maj 2010 16:50


Hej


Jag håller uppe tempot verkar det som, det är tredje dagen i rad nu som jag är inne och skriver. Måst får berömma mig lite själv faktiskt   


Verken disken eller min stykning blev av igår så jag ska se vad jag kan göra åt det idag. Men först på tur nu väntar middag och på menyn står det fiskpinnar och makaroner, vilket jag har varit sugen på ett tag nu, så idag blir det äntligen av. Men för att göra måltiden lite nyttigare blir det fullkorns pasata och ett stot lass med sallad till.


Idag har plugget fortsatt, jag har suttit och analyserat 2 intervjuer idag, snacka om att det tar tid. För man måste skriva ner vart ända ord som säg, även från intersjuarens sida. Menmen efter flera timmars jobb är det nu gjort. Ska bara renskriva det på datorn så jag kan se vad det står.


Även denna dag har spenderats i solen, så otroligt skönt. Dock har solen försvunnit bakom molnen nu, men på vädret sa de att solen kommet tillbaka imorron och eftersom det bara är en halvdag i skolan så blir det en hel eftermiddag i solen. Jippi   


Visst är jag duktig på korta inlägg?


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards