Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Josefine - 4 maj 2010 18:53


Hej


Här kommer dagens inlägg!


Hemma i skåne har det varit varmt sen i början på april månad, hemma går de i kjol och linne. Medan jag är här uppe och det är fortfarande kallt i vinden.

Men idag ahr jag psenderat halv dagen på balkongen och där var det så varmt och skönt i solen att man kunde sitta i linne. Som jag njöt, tror jag spenderat minst 4 h på balkongen idag.

Så nu äntligen är kanske värmen här uppe också för att stanna, jag hoppas i alla fall av hela mitt hjärta.


Jag och Gry har börjat skriva på examensarbetet, det sista som ska göras innan jag tar examen och är klar med min utbildning. Skrivandet går bra måste jag säga, idag slutade vi redan 10,30 för vi kände att vi inte kunde skriva mer just idag. Så imorron blir det till att analysera datainsamling och sen på torsdag blir det handledarträff för att få veta om man är på rätt spår eller helt ute och cyklar, men även få svar på eventuella frågor. Efter det sen så fortsätter skrivandet, men tror jag stjuter på det tills nästa vecka, då vi måste avsluta hälsoprojktet genom att göra ett plakat också.


Har tvättat lite idag så jag tänkte ta fram strykbrädan nu och göra mig av med högen och även diska lite innan jag bildar en hög. hehe   


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards