Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Josefine - 3 mars 2010 20:42


Hej


Idag har jag haft fullt upp precis hela dagen.

Min dag började med att jag körde mamma till jobbet och brossan till skolan. Efter det körde jag hem åt frukost, duschade, tittade på andra avenyn, virkade klart en mössa.

Sen fixade jag mig för att sedan bege mig till Josse och hälsa på. Där fick jag även träffa lilla söta Liam (bild kommer längre ned).

Efter detta blev det en snabb promenad med hunden innan det bara av till Sölvesborg för att träffa Jennifer. Vi gick först i lite affärer, sen tog vi en sen lunch. sen vidare och hämta mamma från jobbet, hem och äta sen cyklade jag till simhallen där jag skulle möta upp en speciell vän och simma 1 km tillsammans. Det gick super bra, dock är man väldigt mör i kroppen nu och otroligt trött.

Nu väntar mamma på massage och sen väntar sängen för min del.


Puss


  

Lilla söta Liam (förlåt för dålig bild).

  

Jag och sötnosen!

  

Det var tydligen så mysigt att sitta hos mig att han faktiskt somnade.

Ovido - Quiz & Flashcards