Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Josefine - 2 mars 2010 12:46


Hej


Helgen var väldigt stressig så jag hann inte skiva något.

 Men min lördag bestod av träning ( nytt bodyvive-pass) vilket var otroligt kul. Sen hem och ta hand om lite pappersarbete, dock blev inte allt klart. Men det virkigaste i alla fall. Efter det så blev det städning av lägenheten och sen försvann även diskberget som jag hade byggt upp. Så jag skulle vilja säga att det blev storstädning. Efter det blev det duschen och sen packning. Det var inte förren Melodifestivalen började som jag kom på att jag kanske borde äta också, så det blev en mycket sen middag.

Som ni märker var det en lördag med myckat att göra. Detta beror ju självklart på att jag skulle åka ner mot skåne och Bromölla på söndagen. Det var jätte skönt att får komma hem. Så nu sitter jag här nere i slasket med solsken i en stor mysig soffa och en jätte stor teve.

Jag hade hoppats på att få se mkt snö när jag kom hem, men den har redan börjat försvinna så jag var lite besviken.  

Så min söndag bestod av resande mellan 10 och 16, sen titta på fotboll (brossan spelade träningsmatch), hem och äta, vidare till mormor och morfar och hälsa på. Sen fick även min kära hund väldigt mkt uppmärksamhet också, som jag har saknat honom.


Igår stod det klippning på schemat, sen var jag taxi största delen av dagen också, det blev även lite shopping som det alltid blir när jag är hemma.


Så här nedan följer lite bilder också:

    

Här har ni honom, min älskling, min lilla söta Kompis. Han som blir så otroligt glad varje gång man kommer hem.


  

Så här mysig var min morgon


  

Som sagt så var det dags att klippa sig, och det sker alltid hos Linda på Linda´s Frisörstuga.

   

Så här blev resultatet, kortare lugg och mer uppklippt.


  

Mina lockar är tillbaka, det var den främsta anledningen till varför jag klippte mig, som jag har saknat dem! Men nu är det förhoppningsvis tillbaka för att stanna.

  

Min shopping runda resulterade i dessa jeans-thights, vilka bara har storleken M. Helt sjukt, har nog inte haft den storleken sen jag gick på höstadiet om ens det.


Nu väntar en härlig promenad med hunden i solen. Återkommer så fort jag kan och har tid.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards