Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Josefine - 18 juli 2012 09:19


Hej


Igår eftermiddag kom sambons äldsta bror på besök med sina yngsta 2 döttrar och nya flickvän, han är nere och hälsar på här i skåne från Vingåker och var nyfiken på att se lägenheten och träffa hunden.

Kul att de kom och hälsade på och att det tyckte lägenheten var jätte fin, de blev till och med lite avensjuka! Nemo charmade in sig hos allihopa så mycket att de stannade hela kvällen och körde inte hem förrän nästan halv 10 och vi hade underbart trevligt.

Jag och sambon avslutade kvällen med att gå en lång promenad innan läggdags, men idag är det onsdag och en ny dag.

En dag då ja sov längre än vad jag brukar, en dag då jag inte vet vad jag ska göra, men vi får se vad dagen bjuder på jag vet i alla fall att den avslutas med bio i alla fall :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards