Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Josefine - 30 mars 2011 11:10


Hej


Förra veckan blev det inget jobb och jag tycker det ser mörkt ut denna veckan också tyvärr. Igår var jag på en av förskolorna här i Bromölla för att presentera mig och säga att de kan ringa mig så fort de behöver. Tänker fortsätta ringa runt, för ju fler som vet vem jag är och har träffat mig, desto fler ringer hoppas jag, jag vill ju jobba så mycket som möjligt.


I helgen var jag i Malmö med mamma på symässa, himla trevligt och mycket folk. Jag köpte mig en vikrnål så nu ska min tidningskorg bli klar, mamma köpte en snygg väska och lite tyg. Annars var det shopping på Gina tricot mest för min del, det blev 2 koftor och 2 linnen. Jag och mamma hade hoppts på mer handarbete och gardin tyger på mässan, men det var mest mamma pyssel och lapptäcknik. Men det var ändå kul att bara få umgås med mamma lite.


Här kommer lite bilder:

     

konstverk i tyg                 massa folk                      tyg till att sy kläder


Bild på mammas väska kan jag lägga upp senare.


Igår köpte jag en tunika som jag tänkte ha imorron när jag ska till morfar då han fyller 78 år. Hoppas han får vara frisk och kry några år till , vill inte att verken han eller mormor ska försvinna för jag tror inte jag klarar mig utan dem.

  Min nya super snygga tunika, kostar 399 kr och  är av märket Marc louge


Eftersom jag grattade Sofia som fyllde år i fredags, så måste jag nu lite i efterskott också gratta min kompis Jennifer som fyllde 22 år i lördags och eftersom jag inte ha någon ny bild så får ni en gammal.

  Inte den bästa bilden, men Grattis i efterskott säger vi till Jennifer.


Nu ska jag åka och hämta en överraskning till Idas lilla Alda, eftersom jag inte finns i närheten har jag fixat en överraksning som jag tänkte skicka upp och jag hoppas hon blir glad.


Avslutar inlägget med lite mysiga bilder på min och min lilla bebis


    Visst är han söt min lilla hund?

Hur ska jag klara mig när jag flyttar, få komma hem en massa och hälsa på honom.


Förresten är det bara 4 veckor och 3 dagar kvar tills flytten nu!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards