Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Josefine - 16 mars 2011 12:47


Hej


Äntligen har jag nu fixat ny musik och flyttat över en massa nytt till min mp3, jag har inte fått tag i musik sen i somras så ni kanske förstår att det blev mycket av det, men nu är de i alla fall äntligen gjort och klart att använda, så nu blev det 1 sak mindre på min lista.


Det ser ut som det inte blir något jobb för mig idag, vilket just udag passar bra för jag behöver in till stan och kolla på en jacka, har redan provat den och vet vilken jag vill ha, men den ska ju bara finnas i rätt storlek också, så vi håller tummarna att någon av affärerna som säljer den har min storlek, för den är slut på tillverkarens lager. Så hoppas hoppas hoppas! Fast jag blir ännu fattigare om jag hittar den, får ju inte in några nya pengar förrän i april, så det känns väldigt tungt samtidigt. Men jag lever på att allt löser sig till slut.


Så nu ska jag fixa till mig, sätta mp3n i öronen och ut och gå med min underbara hund i det soliga fina vädret.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards