Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Josefine - 19 juni 2012 14:46


Hej

Nu har jag härliga sommarkänslor i kroppen, igår började jag dagen med en springrunda kl 06.30 sen fortsatte jag med 1 timme på gymmet sen vid 8. Efter det kände jag för att göra något så jag stack och handlade för att sedan baka och eftersom jag skulle till mormor på kalas igår kväll så passade jag på att ta med kakorna dit då jag inte direkt äter det.
Men jag passade på att smaka och de var super goda och det verkade alla andra också tycka.

Idag hade jag inget planerat så jag har bara tagit det lugnt och slappat, ringt lite viktiga samtal och sen tvättat min cykel, jag har ju ingen bil så då tar jag hand om min cykel istället.

Idag köra jag träningspass på kvällstid, så ikväll blir det en hårt spinningpass!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards