Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Josefine - 15 juni 2012 13:39


Hej


Idag är det dags för studentfirade 2 stycken till och med, det blir andra gången i år som jag ska på student. Förra tisdagen tog min lille bror studenten och söndagen innnan var han på bal nu är det vänner till min familj, deras son som tar studenten och sen en av mina kusiner också som tar studenten.


Så Grattis till alla studenter säger vi idag, både dem som redan har tagit och dem som är påväg att ta.

Jag tog min student för 4 år sedan men det känns som en evighet sen, känns bra att kunna minnas tillbaka till de underbara dagarna som var då man skulle ta studenten och min tid efter studenten som jag spenderade i Luleå.


Ha det bra alla!

Avslutat med lite biöder från min student och självklart min lille brors student, vem vet det kanske kommer upp flera bilder sen från dagens studentfirande.


   

Jag på min student        Brossan nu när han tog studenten


 

Brossan med sin baldejt på balen, så stilig han var, helt sjukt stolt över honom!


Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards