Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Alla hjärtans dag 2012

Av Josefine - 16 februari 2012 10:57


Hej


det var ju alla hjärtans dag i tisdags och det är en dag jag bara älskar, det är så mysigt, jag har alltid älskat den dagen även när jag inte hade pojkvän. Jag är noga med att försöka just den dagen tala om för alla nära och kära att jag tycker om dem och att de betyder mycket för mig, för alla andra dagar tycker jag det känns som att man tar det för givet, därför är det bra att det finns en dag då man verkligen kan anstränga sig. Så i år fick mamma och pappa, och mormor och morfar ett varsit kort där det stod hur mycket jag tycker om dem och hur mycket de betyder för mig, det var väldigt uppskattat!


Jag personligen älskar överraskningar men min sambo verkar inte ha förstått det riktigt eller så är han bara inte en sån person som tycker om att överraska mig. Men i år på alla hjärtans dag sa han att han inte ville ha något maretiellt för han får i stort sätt alltid tröjor eller kalsonger av mig, sen vet han att jag har lite pengar då jag är arbetslös, så jag fick tänka ut något annat!


Därför satte jag ihop ett häfte med kuponger och sen små ploj grejer sen placerade jag ut dem och en massa lappar med ledtrådar i hela lägenheten, för jag skulle iväg på möte så jag tänkte han kunde roa sig med det när jag var iväg och det hade han verkligen gjort, han hade haft jätte kul och blev himla glad för kuponghäftet :)


Jag hade inte förväntat mig så mycket tillbaka, någon liten blomma kanske men inte så mycket mer än så. Men min kära sambo vet precis vad han ska göra för att få mig på bra humör. När jag kom hem stod det en stor bukett med rosa rosor på köksbordet och hela lägenheten var full med tända ljus, han hade även diskat undan disken som stod och det gjorde mig jätte lycklig för det är något vi bråkar mycket om, eftersom han aldrig plockar undan, städar eller diskar efter sig men nu äntligen visade han att han kan om han vill :)


Så jag hade en underbara alla hjärtans dag och det hoppas jag att alla andra med hade även om ni inte hade någon att dela den med!


 

Här har ni en bild på mina otroligt fina blommor som jag fick på alla hjärtans dag :)


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards