Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Josefine - 16 februari 2011 15:21


Hej


Mina dagar går inte så fort och det gör inte veckorna heller. Men jag håller mig sysselsatt med träning, städning, diskning och dator. Dock önskar jag att jag hade hunnit med lite av mina egna planer också, så som fixa de sista skolgrejerna så det är ett avslutat kapitel, gå igenom skolmaterial från Luleå, gör klart mitt fotoalbum och läsa lite böcker och tidningar. men samtidigt blir mamma såp glad när jag hjälper henne här hemma så jag får nog allt gjort tillslut. har varit på biblioteket idag och lånat 2 böcker, så vi får väl se om jag hinner läsa dem.


Igår bakade jag nästan 100 bullar inför pappa och Robins kalas på lördag, senare i veckan ska jag baka negerbullar också, sen är nog min del av ansvaret klart. hehe   


Idag har jag dammsugat, så nu sitter jag här och kollar runt på nätet lite och undrar vad jag ska göra resten av dagen.

Men det positiva är att jag ska på jobbintervju på tisdag, så jag hoppas det går bra. Det gäller bara extra jobb men det är ändå något och det ger mig en liten inkomst i alla fall. Så det är bara att hålla tummarna.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards