Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Josefine - 24 oktober 2011 11:33


Hej


Igår var jag på min första julmarknad för detta året, jag det är sant de drar redan igång och jag bara älskar det!


Julen är det mysigaste som finns, alla ljus och så gör att man bara vill mysa och njuta av livet, helst ska det ju vara snö också.


Men som sagt var på julmarknad igår, så jag drack glögg och kollade på tomtar, införskaffade mig faktiskt en rosa tomte, himla fin, men den får ni inte se förrän den ska sättas upp till jul. Ljus, glögg och adventsljusstake blev också inhandlat.


Nu längtar jag ännu mer tills man ska sätta upp sin ljusstakar, är nog bara en tidsfråga innan jag börjar lyssna på julmusik också.


Här kommer lite bilder så ni, med får känna lite julstämmning:


      Mysigt!


Nu ska jag plugga, sitter på biblioteket för att jag ska försöka få mer gjort, så ni får ha det så bra och trevlig läsning.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards