Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Josefine - 6 oktober 2011 10:36


Hej


I söndags var jag på Kristianstad teater och såg musikalen Grease.

Jag fick 2 biljetter av min söta lilla bror i födelsedagspresent, så jag valde att ta mamma med mig. Så vi var och såg denna underbara musikal, bara älskar den.


Det är tredje gången jag ser den, första gången var nere i malmö och då spelades Danny av Måns Zelmerlöw, andra gången var i Karlskrona förra hösten när Marie Serneholt och Sebastian Karlsson spelade huvudrollerna och musikalen vara omgjord till helt svensk. Nu var det då i Kristianstad med Kevin Borg som Danny.


Måste säga att den vara jätte bra, så bra att jag lätt kan tänka mig se den igen. Men det är kanske för att det var så många lokala musikalartister med, så det gjorde att man kände sig nära de på scenen.


Man blir alltid på så bra humör efter att ha varit på musikal, jag kommer leva på denna musikal hela hösten.


              


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards