Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Josefine - 4 oktober 2011 14:29


Hej


Måste bara göra ett inlägg om MALIN! Eller snarare vårt samtal i torsdags.


Tack för att jag äntligen fick prata med dig och höra din häligare dialekt, som jag saknar norrland och tack för att jag fick en uppdatering på ditt liv, som låter som att du verkligen gör det som  du vill just nu och njuter varje sekund av det trotts att det är stressigt.


De 3 timmarna du gav mig i torsdags värderar jag högt och är så lycklig nu efteråt.


Jag lever lite i dåtiden, då jag ofta saknar tiden i Luleå, men tack för att vi försöker hålla kontakten trotts avstånd och tidsbrist.


Ville bara du skulle veta att telefonsamtalet var efterlängtat och jätte kul, så tack för att du anstränger dig och pratar i telefon för min skull trotts att jag vet att du inte gillar att prata i telefon.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards