Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Sjuk igen, jobb och strålande sol

Av Josefine - 4 april 2011 11:02


Hej


Det blev jobb förra veckan ändå, både torsdag och fredag! Det var kul att ha något att göra trotts att det blev långa dagar, men tiden går så fort när man är med barnen så det gick fort. Efter jobb i torsdags blev det 78 års kalas hos morfar och mormor där det var morfar som fyllde år och mormor hade trillat under dagen och skadat sig så hon hade fått en spricka i armen, vilket betydde att jag och mamma fick hjälpa till mycket, men det gjorde inget det var bara kul. Inte så roliga samtalsämnen som pensonärer har ändå, så man slapp lyssna på det i alla fall.

I fredags när jag kom hem från jobbet så fick jag ont i halsen så nu var det dags att bli sjuk IGEN. Jag orkar inte mer nu, vill inte gå runt och känna mig små sjuk hela tiden vill vara frisk, så helgen har bestått i att vila och plugga teori med Alexander som ska göra sin uppskrivning på torsdag, jag hoppas verkligen han klarar det, för jag orkar inte plugga mer teori nu, men det verkar som att han kan det.


  Här kommer en bild på mammas väska som jag berättade om i mitt förra inlägg, Den är i riktigt skinn som är lilla färgat och på insidan är den i riktigt mocka som är svart, väskan kan man vända på och använda på båda hållen, ivlket är himla praktiskt. Väskan är italiensk och kostar 650 kr.


Idag är det super härligt väder ute så jag ska bege mig ut på en promenad med hunden och påvägen tänkte jag gå inom mormor och morfar för att se hur de mår.


Måst även fixa ett vadderat kuvert så jag kan skicka upp Ida och Aldas överraskning.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards