Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Mina nyaste shopping fynd!

Av Josefine - 17 april 2010 17:20


Hej


I mitt förra inlägg lovade jag bilder på mina nya inköp och i detta fall är alla från den veckan då jag var hemma.


Så jag tänkte att jag gör ett inlägg med bilder, priser och affärer på mina nya grejer. Shopping galning som jag är kommer det säkerligen inte var sista gången ett inlägg bara handlar om shopping.


  

Här har vi skorna som jag köpt för att jag skulle ut på långfredagen, när jag var hemma. Måste säga att det var ett väldigt bra panik köp och är nog ett par skor som jag kommer använda mkt. De är köpta på BR skor i Bromölla för 299 kr (tror jag). Jag vet dock inte vad det är för märker på den och priset är jag osäker på då det var min mamma som var så snäll och betalade dem.


  

Kände att jag behövde en nya jeanskjol så jag passade på att köpa denna i den av butikerna som vi har i Bromölla som heter Jazpi. Älskar affären och hittar alltid jätte fina kläder där. Detta är en kjol från marc lauge och kostar 499 kr.


     


     

Detta är mina fynd som jag fick med mig hem efter min tripp till Helsingborg och Väla centrum med min mamma under annandag påsk.

Hittade de jätte snygga jeansen från esprit på rea så jag kunde inte motstå. Blev även helt överlyklig när det är jätte mkt strech i dem och de har smala ben och jag kunde ha dem. Jag tycker det är super snyggt med jeans med smala ben, brukar dock inte kunna ha dem så därför var det inget att tala om när jag hittade dessa. De kostade 298 kr och man kan hitta dem på Malmströms.


Den rosa tröjan hittade min mamma på JC och köpte den till sig själv, jag blev lite avis och ville med ha en. Kan säga att det är evigheter sen jag köpte något på JC senast och jag bara älskar tröjan, hade jag kunnat ha den varje dag hade jag haft det. Den finns även i begie och ska sitta väldigt löst. Även detta köp betalade min otroligt snälla mamma. Men tror tröjan kostar 199 kr.


Har letat efter en ny väska länge nu och hittade denna på accent för 349 kr. Jag är en person som vill kunna byta väska ofta och därför vill jagi nte lägga alltför mkt pengar på en väska, men detta pris var lagom. Väskan är helt perfekt då man kan sätta dit en längre rem och ha den längre också, och det var en av sakerna jag kollade efter då jag vill ha en väska som man kan ha lång och kort.


Jag är mkt nöjd med mina nya grejer, även om jag trodde jag skulle komma hem med mkt mera så är jag väldigt nöjd. Sen måste jag tacka min snälla mamma som betalade allt förutom väskan och kjolen, dokc hade hon itne behövt men hon ville så gärna skämma bort mig nu när jag var hemma. Dock har hon en tendens att alltid skämma bort mig, senast idag ringde hon och frågade om hon skulle köpa ett par vita jeansleggins till mig. Men jag vet inte om vitt är min grej!


Vad tycker du? Hade jag passat i ett par vita jeansleggins?


Puss

 
 
Ingen bild

IdaO

17 april 2010 23:14

Äntligen ett nytt inlägg ;) Du hade ju hittat massa tjusigt :) Nackdelen med vita leggins, är att de lätt känns smutsiga.. puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards