Alla inlägg den 4 april 2010

Av Josefine - 4 april 2010 18:11


Hejhej


Glad påsk till alla er underbara människor som läser min blogg.

Dock är jag en person som inte direkt firar påsk, jag får och ger påskägg men inget mer än så. Det har aldrig varit någon stor högtid som vi firat i min familj.

Jag är bara glad över att få vara hemma lite, ta det lugnt och glömma skolan lite.


Det har varit så mkt som hänt och mkt planering inför framtiden, så det har bara snurrat i skallen på mig.


Så min påsk har bestått av en skärtorsdag tillsammans med Jennifer och fika i vårsolen. Jag gjorde även godis till min familj.


Min långfredag bestod av skojakt, då jag inte tagit med mig några finare skor hem, utan bara gympaskor. Det blev till att hitta ett par lite finare, så mitt inköp kommer i ett inlägg längre fram. Med mina nya fina skor bar det av på fest och mitt gamla uteställe här hemma, Hanöhus. Det blev en helt underbar kväll med trevligt folk, bra musik och toppen stämning. Precis som förr!   


Påskafton spenderades med bra sällskap tillsammans med en bra film, lite massage och även lite shopping. Denna gången blev det dock bara ögon shopping, för jag tänkte vänta lite. Men hittade en super fin rosa kläning och en jätte fin jeanskjol.


Påskdagen har varit seg och kommer nog så förbli, har gjort lite nytta i allafall.

Har nämligen sökt 7 kurser inför hösten, men får se vad jag bestämmer mig för att göra. Det låter ju även lockade att stanna i Luelå. Man kan ju alltid tacka nej till kurserna. Lutar nog ändå mest åt att jag flyttar hem hit till skåne och blir kvar här.


Min morgondag, alltså annandag påsk. Kommer spenderas i Helsingborg och Väla centrum. Troligtvis blir det mkt shopping här och jag längtar så ortoligt mkt.


Hoppas ni haft en bra påsk och att det fortsätter så!


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards