Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01


Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)


Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.


Denna veckan har bjudit på långa dagar och tidiga mornar, måndag började jag 7,30, igår och idag började jag 7 och imorron börjar jag 6,30 så jag hoppas på sovmorgon på fredag :p Men det blir gött när pengarna kommer sen för de komer behövas om mina planer går som jag vill!

Självklart vill man ju inte att folk ska vara sjuka, men om det leder till att jag får jobba då kan jag inte låta bli att bli glad!


Så nu läggdags och förbereda sig för en lång dag imorron också :p


Happy :):):)

Ovido - Quiz & Flashcards