Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


Hejhej


Försöker på nytt med dagens outfit!


 

Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.


Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även massor av tembildning, efter dagen idag med massor av skratt och roliga aktiviteter.

Morgondagen bjuder på cv och personligt brev skrivning som jag nu ska bli riktigt proffs på!


Känns så bra att äntligen har en vardag att leva efter och träffa människor och umgås på dagarna, dock har jag inte hunnit anpassa mig riktit än utan är väldigt trött när jag komemr hem på dagarna, men idag är jag piggare än vad jag var igår så förhoppningsvis går det framåt.


Hoppas ni alla har det bra


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards