Alla inlägg den 3 november 2010

Av Josefine - 3 november 2010 11:44


Hej


Igår blev mitt personliga brev klart så nu är ansökan till jobbet inskickat, så nu är det bara att hålla tummarna för att det går vägen.


Idag är jag jätte glad, har fått hör hur det är med mitt andra liv kan man säga. Jag har hört av mina vänner, jag antar att hård ansträngning ger lön för mördan tillslut.


Så just nu mår jag super bra! Nämner inga namn, men 2 är gravida, en har äntligen blivit mamma, en har träffat en ny kille bla. Och vill ni veta mer får ni faktiskt ringa mig   hehe


Nej, nu är det dags att ta tag i dagens plugg eller snarare veckans då jag bara hållit på med mitt cv och personliga brev hittentills.

Men först ska jag hjälpa min kära bror med maten, för han ska tydligen laga lunch till mig idag, hehe   


Puss på er 

Ovido - Quiz & Flashcards