Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Shopping och en ny tradition!

Av Josefine - 26 februari 2010 19:49


Hej


Ytterliggare en dag utan sovmorgon, för idag bara det av till Gry igen för lite hälsoprojektsprat. Kan dock erkänna att det inte blev så mkt av den varan. Mest bara en massa annat prat, men när vi väl tog tag i det konstaterade vi att vi inte kunde göra så mkt förren vi hade träffat fritidsgården och haft möte med dem.

Så efter att ha fikat på Grys super goda sockerkaka och pratat lite strunt begav jag och Ida R oss till stan. Självklart blev det ytterliggare lite shopping så nu är det inte mkt pengar kvar på kontot.

Dagen till ära köpte jag en till tröja till min kära mor, precis en sådan som jag köpte till mig själv, men mamma fick en rosa. (gårdagensinlägg och bild på grå tröja)


SOC W TRAIN SOCKS S10 PINK/WHITE


Dessa ortoligt fina och mkt mysiga träningsstrumpor blev mina.


SOC ENJOY 3/4 PANT GREY MELANGE

Även dessa byxor blev mina.


Så nu längtar jag verkligen till bodyviven imorron så jag kan få testa mina nya kläder, man får så mkt ny motivation genom bara nya träningskläder så det är inte sant.


Så då till min nya tradition som just nu verkar ha blivit en tradition, nämligen att äta ute varje fredag och varje gång även kina mat.

Idag blev det kinabuffé på Exotic inne i stan, förra fredagen blev det ju kinabuffé på Da Zong på campusområdet. Det hör även till saken att båda resturangerna har samma ägare.

Fredagen innan det så åt ju jag och Ida O på waldorf och det var i och för sig thaimat men jag tycker det går liksom under samma kategori.


Som ni ser verkar jag ha fått en ny tradition, men nu åker hag hem på söndag och blir hemma en vecka så då blir det nog uppehåll i den nya traditionen. Men jag trivs dock med den.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards