Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Skridskor inget för mig!

Av Josefine - 13 februari 2010 23:26


Hej


När jag vaknade i morse ran näsan och jag var tjock i halsen, så jag förstod direkt att nu har jag blivit sjuk. Men efter lite alvendon och nässpray blev det faktiskt bättre.

Vaknade tidigare än vanligt i morse, nämligen vid 9, men låg dock kvar i sängen länge. När jag ävl kom upp städade jag lite lätt, trog lite med dammsugaren och dammtrasan.

Efter det ville jag självklart ut i solen, så snälla Ida blev mitt sällskap i dag också. Det är jag mkt tacksam för. Efter att bussen inte stannat där den skulle (pga mkt folk på bussen och ouppmärksam chafför) bar det då av mot isen. Idag blev det dock skridskor istället för promenad (var det tänkt i allafall) det vara bara det att jag hade inte på mina skridskor mer än 5 min, då jag slet av dem i panik pga kramp. Då hade jag också hunnit trilla 2 ggr redan.


Ida var då mycket bättre än mig, men jag kommer fortsätta skylla det på skridskorna! Så det slutade att jag gick på isen och Ida åkte skridskor.


Efter bussen tidigare på dagen hade jag bestämt mig för att gå hela vägen hem, Ida var så snäll och följde mig halvvägs.


Men det är ungefär så min dag har sett ut :)


Jag bestämde mig även idag för att testa kyckling receptet som Gry tipsat mig om i veckan, så det blev en lycksig lördagsmiddag.

Meny:

Ungnstillagad kyckling med fajita krydda

till detta serverades ris och sallad, då salladen bestod av grurka, majs och grönsalld.

Dryck: Tranbärs och svartvinbärs juice (pga fel i affären, det skulle vara endast tranbär, men det var gott ändå)


Min kväll avslutades med Melodifestivalen, popcorn och saft. Har även tittat på OS.


Puss


 

Det ser mycket bättre ut än vad det var!

Otroligt vingligt och väldigt ont i fötterna, men jag kommer garanterat ge det flera chanser.



   

Snygg pose! (vet inte hur jag vänter på bilden)


  

Det var mkt folk på isen idag, men de ser bara ut som myror här.


  


Som ni ser var Ida otroligt duktig och fick upp väldigt hög fart mot slutet.

 
 
Ingen bild

Malin!!!

14 februari 2010 23:50

DU ÄR SÖÖÖÖT!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards