Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08


Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.


Men trotts att jag jobbar mycket så är jag också sjuk, varit förkyld i över 2 veckor, där feber kommit och gått, sprängande huvudvärk dagligen och allmänt trött. Igår slog det tillriktigt med halsont och fruktansvärt ont i öronen. Har i stort sett legat och skrikit av smärta halva natten, trycker i mig mängder med värktabletter för att kunna vara och ligger nu bara och väntar på att klockan ska bli 13 så att jag kan få komma till doktorn och förhoppningsvis få hjälp.


Jag hoppas verkligen de kan göra något åt min smärta i öronen, annars får de fan söva ner mig tills smärtan är borta för jag pallar inte mer nu. Man känner sig så töntig och svag n'r man gråter av smärtan.


Hoppas allt är bra med alla andra och att ni slipper sjukdomar! Jag hoppas jag varit sjuk för lång tid framöver nu!!!!!!



Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards