Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Stor vinsten

Av Josefine - 20 oktober 2011 10:28


Hej


Måste först bara säga att träningsvärken är grym, vet inte om det är värre idag eller som igår men ont i kroppen har jag, så ont så jag till och med har avbokat mitt pass idag.

Jag vet att man ska träna bort sin träningsvärk, men då hade jag velat gå på ett lite lättare pass idag men det fanns bara styrkepass och jag känner inte för att gå med denna gryma värk hela helgen.

Så det blir träning imorron istället, och då blir det förhoppningsvis spinning om instruktören är frisk.


Påtal om min värk har ni sätt den här reklamen

Jag försöker intala mig själv att det är mysigt, men det är fan inte mysigt! Inte konstigt att jag äter värktabletter   


Menmen det jag skulle komma till i detta inlägg var ju att jag vunnit högta vinsten! hehe :)


Det är nämligen så att jag körde min farmor till affären igår och som tack för hjälpen fick jag 50 kr, och istället för bensin köpte jag 2 trisslotter för jag kände att det är dags att jag börjar tjäna lite pengar.

Jag skrapar alltid rutan med hur många gånger vinsten multipliceras fösrt och det stod 1 gång på båda lotterna, vilket är positivt för mig för det brukar betyda att det är 25 kr i vinst. Första lotten vann jag hela 50 kr på, så redan där hade jag ju vunnit tillbaka mina pengar. Men på nästa lott vann jag också 50 kr så jag vann alltså totalt 100 kr och för mig är det högsta vinsten, hehe :) för hur många gånger vinner man inget alls, så nu ska jag ta ut 50 kr och 2 nya lotter och försöka vinna stor vinsten, vem vet ni kanske får se mig i teve och skrapa där.


Hehe, drömma kan man ju i alla fall   


Puss  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 februari 2013 09:08

  Jobbandet har faktiskt fortsatt är inne på min 4:e vecka med jobb nu! Det är kul att man är uppskattad och behövs, plus att jag ska på en anställningsintervju så det låsnar kanske nu till slut ändå.   Men trotts att jag jobbar mycket så är ja...

Av Josefine - 16 januari 2013 22:01

  Denna veckan bjuder på mycket jobb och det är jag väldigt glad för! Jag älskar att jobba :)   Efter en riktigt jobbig sjuk vecak förra veckan, med maginfluensa så är det skönt att nu inte bara vara frisk utan att faktiskt jobba också.   D...

Av Josefine - 13 januari 2013 20:04

  Denna veckan började bra med en måndag då jag fick väldigt mycket gjort och en tisdag med lite jobb, men sen gick det utför. Har legat i maginfluensa sedan i onsdags kväll, så dålig som jag varit har jag nog aldrig varit och jag önskar inte en ...

Av Josefine - 7 januari 2013 14:01

  Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ta tag i mig själv och att jag skulle gå ner i vikt för att må bättre. Mellan den 1/2 och den 26/10 gick jag ner 28 kg :) Jag höll mitt löfte, mår skit bra och är väldigt stålt över mig själv. Så...

Av Josefine - 28 augusti 2012 21:54


  Hejhej   Försöker på nytt med dagens outfit!     Jeans thights från Cubus, tunika från Schack Matt och kofta från Gina Tricot.   Kompetensa projektet flyter på bra har klarat av 2 dagar som inneburit mycket information men även mas...

Ovido - Quiz & Flashcards